🇳🇱🇩🇪🇬🇧🇫🇷


Je hebt een artikel ontvangen wat beschadigd is of wat verkeerd geleverd is. We begrijpen dat dat natuurlijk heel erg vervelend is en het is natuurlijk niet onze bedoeling. 

Ga het niet eerst zelf het artikel repareren en/of wassen want dan kunnen wij er helaas niets meer mee en dan vervalt de garantie.

BESCHADIGD ARTIKEL
Ik heb een item ontvangen wat beschadigd is:
Stuur een mailtje aan info@leauvive.biz met de omschrijving van de klacht en ovv van het ordernummer met een of meerere foto's erbij.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale gebruiksslijtage;
  • overmatige transpiratie;
  • gebreken ontstaan door wassen en/of drogen;
  • het afgeven van het kledingstuk;
  • pillen van het kledingstuk;
  • schade aan/defecte ritsen;
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing/wasvoorschriften.

VERKEERDE ORDER OF ARTIKEL ONTVANGEN
Ik heb een een bestelling van iemand anders ontvangen:
Neem per mail (info@leauvive.biz) contact met ons op en geef daarbij je ordernummers door. Dus het ordernummer van jezelf en van de bestelling die niet voor jou bestemd is.

Ook als je een verkeerde maat of artikel hebt ontvangen stuur ons een mailtje met je ordernummer en wat er mis is gegaan. 

Je mag ook via Facebook Messenger contact met ons opnemen maar niet via beide kanalen want dat is zonde van onze tijd ;-)

Heb je bovenstaande gedaan? Wacht dan even af tot wij contact met je opnemen over de verdere afhandeling.

 

 

© 2012 - 2022 L'eau Vive home & fashion | sitemap | rss