LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN
Heb je vragen over de levertijd en de verzendkosten of het retourneren
Kijk dan onderaan de pagina in onze webshop bij de Klantenservice.

BESTELLEN
Het artikel staat op: uitverkocht - komt het nog binnen?
Dan is het artikel niet meer op voorraad en komt waarschijnlijk ook niet meer binnen. Maar dit verschilt per artikel, we krijgen namelijk dagelijks kleding binnen. Hou daarom onze webshopshop en Facebook / Instagram goed in de gaten. De voorraad van de webshop en de winkel is gelijk.

Kan ik een artikel apart laten hangen/reserveren?
Het is helaas niet mogelijk om artikelen te reserveren. 

Zijn alle artikelen die op voorraad staan ook aanwezig in de winkel?
Niet alle artikelen die je in de webshop ziet zijn op dat moment ook in de winkel aanwezig. Het kan zijn dat ze in het magazijn hangen of dat ze nog geleverd moeten worden. Natuurlijk hebben we een ontzettend grote collectie in de winkel hangen en is het heel gezellig om een dagje te komen shoppen. 

Ik wil nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling, kan dat?
Als het mogelijk is dan kunnen we het item als service toevoegen, maar we kunnen het helaas niet garanderen. Hoe gaat dat in zijn werk:
Plaats een nieuwe bestelling en selecteer met de verzendkosten. Zet bij de opmerkingen: Indien mogelijk toevoegen bij ordernummer #####.

Als het lukt dan voegen we de order toe aan je voorgaande order en crediteren we de verzendkosten. Lukt het niet dan wordt de order apart naar je verzonden en betaal je de verzendkosten.

Het artikel is ineens weer op voorraad, hoe kan dat?
Er wordt 24/7 in de webshop gewerkt. Het kan dus zijn dat een artikel wat een half uur geleden op uitverkocht stond  weer ineens beschikbaar is. Dit kan zijn omdat er een nabestelling is binnengekomen of omdat er een item retour gekomen is. Helaas is het onmogelijk om te zeggen wanneer er wordt aangevuld of dat er items retour komen.

Ik wil de kleur/maat van mijn bestelling aanpassen kan dat?
De orders worden meteen doorgestuurd naar ons magazijn en kunnen niet meer aangepast worden.

Ik wil een artikel omruilen, hoe werkt dat?
Wil je een andere maat of kleur? Stuur dan jouw bestelde item retour en plaats een nieuwe bestelling voor het item wat je liever hebt. 

Wat is: Pre-order levertijd ## dagen?
Soms staat er bij een artikel Pre-order. Dit betekent dat dit artikel al wel bestelbaar is alleen nog niet bij ons in huis is. Zodra het artikel bij ons binnenkomt sturen wij het zo snel mogelijk op. 

Het artikel staat op: Het artikel is uitverkocht. De levertijd is ## werkdagen.
Dan is het artikel wel te bestellen. Wij sturen, als het artikel weer op voorraad is, het zo snel mogelijk naar je op. Dit kan varieren van 3 - 14 dagen, dit staat aangegeven als pre-order.

KLACHT
In de hectiek kan er onverhoopt iets mis gaan bij je bestelling. Dat vinden wij uiteraard ook erg vervelend voor jou.
Wat moet je doen? Stuur een mail aan info@leauvive.biz met je ordernummer, klacht en evt. foto's.
Wacht op een reactie van onze kant, soms kan het via de mail even duren.
Je mag het ook via Facebook Messenger aan ons sturen, maar niet allebei de kanalen tegelijk ;-) Dat is zonde van de tijd.

MAATWIJZER
Hoe valt het en meten jullie ook artikelen op?

We begrijpen dat het online lastig is in te schatten hoe iets valt. Het is vanwege de drukte niet mogelijk om op verzoek artikelen op te meten. Daarom onze maattabel:

XSSMLXLXXLXXXL
34363840424446

Mocht een artikel anders uitvallen dan vermelden wij dit erbij. Staat dit er niet bij dan valt het artikel op maat. Simone is 1.68 en heeft maat S/36. Daan is 1.78 en heeft maat L/40. 

Bij Plussize hebben we de artikelen vanaf maat 44 in een overzicht gezet.

SALE EN BADKLEDING
Afgeprijsde (SALE) artikelen en badkleding mogen niet geretourneerd of geruild worden. Stuur je onverhoopt toch deze artikel(en) retour dan krijg je geen geld terug en wij sturen het ook niet meer aan je op.
SALE is alleen online verkrijgbaar en niet in de winkel.
 
Deze melding staat ook in het winkelmandje bij het afrekenen.

OVER SIMONE
We krijgen zeer regelmatig vragen over Simone, haar huis, haar schoenen en haar haar.
Vandaar we nu een aparte FAQ's pagina hebben ;-)

WAT IS ER TE DOEN IN MAASSLUIS?
Onze winkel is gelegen in het oude stadshart van Maassluis. Kijk hier voor onze tips.

© 2012 - 2021 L'eau Vive home & fashion | sitemap | rss